Voorbereidingen - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Bart Buursma - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Bart Buursma - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Blijf op de hoogte en volg Bart

20 September 2012 | Nederland, Nederland

Aangezien ik nu niet kan slapen, me verveel en daarom niks beters te doen heb maar even een korte update!

Ik ben nu druk bezig met de voorbereidingen van mijn reis naar Nieuw Zeeland. Visum, paspoort, rugzak, schoenen, werk, vliegticket, opzeggen van mijn huur, opslagplaatsen, bankrekening aan de andere kant van de wereld, hostel voor de eerste dagen etc. etc. etc.

Goed nieuws voor slecht nieuws of andersom? Slecht nieuws heb ik eigenlijk niet, alleen wat kleine probleempjes die met een beetje inspanning kunnen worden opgelost. Dus het slechte nieuws eerst maar nu iedereen nog concentratie heeft om te lezen!

Ik ben nog op zoek naar wat vierkante (lees kubieke meters) opslagruimte. Als je me daarmee kan helpen mag je me altijd een berichtje sturen! En als het een beetje mee zit komt er over ongeveer een maandje ook nog eens een geweldig leuk gaaf afscheidsfeest/verjaardagsfeest maar daarover heb ik (helaas) nog geen reactie terug.

Dat was het eigenlijk op negatief gebied! :)

Mijn paspoort is lang genoeg geldig, mijn visum zit in datzelfde paspoort, hostel voor de eerste dagen heb ik contact mee, potentieel werk (heb er mijn hoop op gevestigd) heb ik contact mee, vliegticket is geboekt (heen en terug), geld heb ik niet genoeg maar ruim voldoende om NZ mee in te komen, en heel veel zin heb ik zeker!

Met dat ene kleine dingetje betreffende opslag van een eettafel, salontafel of tv-meubel kan ik nog geholpen worden maar verder loopt alles op rolletjes!


  • 20 September 2012 - 22:11

    Jelle:

    Wanneer en waar is je feest? Ik heb er nu al zin in!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nederland

New Zealand

Beetje backpacken en een beetje werken en heel veel genieten!

Recente Reisverslagen:

01 Februari 2013

Na Wanaka

09 Januari 2013

Pfff

13 December 2012

Bungy!

08 December 2012

Zo veel!

17 November 2012

Whitianga en Rotorua
Bart

Actief sinds 30 Aug. 2012
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 5007

Voorgaande reizen:

29 Oktober 2012 - 25 April 2013

New Zealand

Landen bezocht: